2009. november 17., kedd

Bejelentkezés

Hosszú idő után újra a fedélzeten. Több, mint egy hónapnyi tanulás után immár szakvizsgázott jogásznak mondhatom magam. A vizsga három részét évekre elosztva csináltam meg. Az elsőt 2007 novemberében teljesítettem, így hosszú folyamat végére tettem pontot. A tanulás időszaka alatt nem csak családomra, hanem természetesen a sorban hátrébb álló dolgokra, így a blogírásra sem volt időm. Jelenleg még összeszedem magam. Nincsen túl sok mindenről írni valóm. Egy könnyed krimivel (Camilla Lackberg: Jéghercegnő) próbálom az olvasás fonalát is újra felvenni, talán a héten új mozi élménnyel (Észak) is jelentkezhetem majd.

Egy gondolat az EKF-ről:
Pécs háborús övezet még mindig, de helybeliek többsége tudja, hogy ha elkészül minden szép lesz a város. A pénteken a Pécsi Balett és az építkezéseken közreműködő daruk közös produkcióval ünnepelték az Európai Kulturális Fővárosi cím elnyerésének évfordulóját. Az RTL KLUB hírműsora egy mondat erejéig foglalkozott az eseménnyel, utána azt boncolgatta percekig, hogy mennyire nincs kész semmi. Az mtv a Daruk tánca eseményről adott hírt, ami szerintem egyébként egy jó ötlet volt, még ha sajnos nem volt szerencsém látni.
A pécsi EKF-projekttel sok minden baj van, volt, a legnagyobb baj a kommunikáció helytelensége volt. Az építkezések folynak, sok minden el fog készülni, a nagy projektek leginkább beindulnak. A jelenlegi kommunikáció szerint az EKF év nyitánya volt más városokban is a nagy beruházásoknak. Szerintem ezzel nincsen semmi baj, a nagy gond az volt, hogy a városvezetés évekkel ezelőtt azzal hitegetett minket, hogy 2010. január 1-jén minden állni fog, pedig tudtuk, hogy nem így lesz. Jövőre a programoknak kell jól működnie, és egy barátságos város képét kellene sugároznunk. Ehhez mondjuk szükség lenne, hogy országosan sem fújjanak a városra. Bár több helyen elhangzott, hogy az EKF közös ügy, inkább a jól bejáratott irigység propaganda indult be.
Mindenesetre augusztusban a Domingo koncerten jóra vizsgáztak a szervezők. Egy-két apró hibától eltekintve profi munka volt a Sétatérre szervezett koncert lebonyolítása, akkor már lehetett érezni, hogy nagy események lehetnek itt jövőre.
Hogy mindezt miért írtam le? Mert felháborodtam az RTL KLUB negatív hozzáállásán, bár tőlük ennél többet elvárni nem lehet. Ez is igaz.

Nincsenek megjegyzések: